timer
UKR
Партнерам проекта SkyBus.kiev.ua
sky bus
Повернення коштів

Порядок повернення оплачених коштів за невикористані автобусні перевезення (при оплаті платіжною карткою)

Повернення коштів пасажиру здійснюється згідно «Правил надання послуг пасажирського автомобільного транспорту», затверджено Постановою КМУ від 18.02.97 р. № 176 (надалі - Правила) та з умовами повернення, які надані Перевізником.

Загальні умови повернення коштів за невикористані послуги перевезення, при заяві до часу відправлення автобусних рейсів:

-понад одну добу до відправлення рейсу, сплачена сума вартості проїзду повертається з утриманням збору **;

-менш ніж за добу, але не пізніше ніж за дві години до відправлення рейсу - утримується більше 10% вартості проїзду (+ збір);

-від 120 до 10 хвилин до відправлення рейсу утримується 20% вартості проїзду (+ збір);

-за кілька хвилин до відправлення рейсів, а також протягом трьох годин після відправлення утримується 30% вартості проїзду (+ збір).

* Правила та умови повернення, перевізників можуть відрізнятися. Умови повернення грошей за квитки на конкретний рейс вказані при оформленні даних на квитки в розділі "Тариф".

** Збір за попередній продаж квитків (збір і комісія каси) пасажирові не повертається у всіх випадках, окрім скасування рейсу перевізником.

*** Умови повернення коштів від перевізника є основними і можуть припускати повернення у розмірі 0% для нерегулярних (сезонних) і деяких інших рейсів (Див. докладніше "Тариф").

Дії пасажира при поверненні коштів за невикористане перевезення:

1. Пасажир повинен зв'язатися з за № телефону або за допомогою електронної пошти з повідомленням про бажання повернути сплачені кошти за невикористане перевезення.

  • 2. Пасажир повинен написати заяву про повернення коштів за сплачені автобусні перевезення, де вказати:
  • причину повернення,
  • № маршрутного листа пасажира,
  • повне ПІБ платника,
  • № телефону платника,
  • № картки, з якої була здійснена оплата,
  • ідентифікаційний код платника, (для резидентів України)
  • реквізити банку для перерахування на картку,
  • електронну адресу, яка вказана у контактах при купівлі автобусного перевезення.

3. Заява направляється на електронну адресу та оригінал на поштову адресу .

4. У разі повернення коштів після відправлення автобусу в результаті хвороби або нещасного випадку пасажир повинен надати завірені пасажиром копії підтверджуючих документів (на електронну адресу та на поштову адресу ).

5. Після отримання повернених коштів сповістити про факт отримання коштів.